ПОВЕЧЕ ЗА ПО-МАЛКО... ВСЕКИ ДЕН!

Нашата страница ползва „Бисквитки“ (Cookies), които ни помагат да предоставяме услугите си. Повече за използваните бисквитки и начините за деактивирането им може да научите от нашата Политика за защита на данните.

Въпроси и отговори


Имате въпрос и не сте открили отговора на нашия уебсайт? Съветваме ви да прочетете списъка по-долу.

ПРОДУКТИ


В тази категория ще откриете въпроси, свързани с продуктите, налични в магазини PEPCO.

1

Може ли да проверя наличността на артикул в конкретен магазин?

Поради високия оборот на продукти в магазините най-актуална информация за наличността на продукт можете да получите директно в магазина или като се обадите на номера за обслужване на клиенти: +359 896 057 457, от понеделник до петък от 9:30 до 16:00 ч.

2

Налични ли са продуктите от брошурата във всеки магазин?

Продуктите от брошурата са налични във всички магазини от началото на промоцията до изчерпване на количествата.

3

Колко често правите доставки?

Доставяме стоки в нашите магазини 3 или 4 пъти седмично. Дните за доставка могат да се различават в отделните магазини.

4

Какви продукти мога да си купя от PEPCO?

В PEPCO имаме продукти за дома и семейството. Предлагаме дрехи за деца и възрастни, стоки за декориране на дома, играчки, както и сезонни продукти и офис консумативи - всичко на ниски цени.

5

Колко често сменяте колекциите?

Колекциите в нашите магазини се сменят два пъти годишно. Най-голям брой нови артикули можете да откриете в PEPCO по време на първото представяне на новите колекции (януари-март за пролетната и лятната колекция и юли-август за есенната и зимна колекция), както и по време на  празници като Коледа, Великден или Свети Валентин). Стремим се да осигуряваме редовни доставки на нови продукти в нашите магазини.

6

Къде мога да се запозная с продуктите, предлагани от PEPCO?

Можете да се запознаете с нашите продукти в брошурата, на уебсайта, на официалния профил на компанията във Facebook.

7

Имате ли онлайн магазин?

В момента се фокусираме върху развиването на нашата верига от физически магазини, която се разпростира на почти 1000 европейски локации. Не извършваме онлайн продажби или поръчки по имейл. Всички продукти са налични единствено в магазините ни в страната. Тук ще откриете карта на всички локации в България, където можете да купите нашите продукти.

УСЛУГИ


В тази част ще откриете отговори на най-често задаваните въпроси, свързани с услугите, предлагани в магазините PEPCO.

1

Какви услуги са налични в магазините PEPCO?

В магазините PEPCO предлагаме връщане на използвани батерии и политика за възстановяване на сума. Подробна информация е предоставена тук.

2

Може ли PEPCO да издаде ДДС фактура?

Да, всички наши магазини издават ДДС фактури.

3

Мога ли да платя с карти в PEPCO?

Разбира се, всички наши магазини са оборудвани с терминали. Приемаме всякакви карти за плащане с изключение на American Express.

Политика за възстановяване на сума и жалби


Имате съмнения за връщането на сумата или сте подали жалба? Прочетете отговорите по-долу.

1

Мога ли да върна продукт, който не отговаря на очакванията ми?

Всички наши магазини предлагат политика за възстановяване на сума - в срок от 30 дни клиентите могат да върнат продукт, в неговото оригиналното  състояние и етикет с цена. Повече информация за политиката по възстановяване на сума е достъпна тук.

2

Мога ли да върна бельо?

Поради хигиенични причини връщането на някои стоки за лична употреба не се приемат:

Бельо за жени и момичета:
  • Сутиени
  • Спортни сутиени
  • Бикини, боксерки, прашки в отделни опаковки
  • Комплекти бельо: тениска + боксерки / бикини
Бельо за мъже и момчета:
  • Слипове, боксери в отделни опаковки
  • Комплекти бельо: тениска + слипове / боксери
3

Мога ли да върна артикул в магазин, който е различен от този, от който съм го купила?

Да, можете да върнете стоките във всеки магазин PEPCO.

4

Продуктът се счупи/скъса в хода на употреба: мога ли да подам жалба?

Такъв продукт е предмет на жалба. Жалби се приемат във всички наши магазини. Трябва да вземете със себе си дефектния продукт и да предадете доказателство за покупката (касова бележка, извлечение от карта или свидетел, който да потвърди извършването на покупката) и да попълните формуляр за жалба. Жалбата ще бъде разгледана в законоустановения срок от 14 дни.

5

Каква е разликата между жалба и връщане?

Връщане или замяна може да се извърши в рамките на 30 дни от датата на покупка, ако продуктът е в перфектно състояние с оригиналния етикет с цената и касова бележка като доказателство за покупката. В срок от две години от датата на покупката клиентът има право да подаде жалба за дефектен (използван) артикул със скрит дефект, напр. неправилно отрязан плат, неравни ръкави / крачоли на панталон, повреден цип, незашит шев, трайно неприятна миризма, течащ продукт и др. Жалбата може да бъде разгледана въз основа на касова бележка, извлечение от банкова сметка или потвърждение от свидетел за извършване на покупката.  Стоки могат да се връщат и жалби могат да се подават във всеки магазин PEPCO.

6

Подадох жалба, която беше отхвърлена. Какво мога да направя?

Ако вашата жалба е била отхвърлена и не приемате това решение, имате право да обжалвате в магазин PEPCO. Процедурата следва същите правила като обикновена жалба.

МЕСТОПОЛОЖЕНИЯ


Имате ли въпроси за местоположението на магазините PEPCO? Съветваме ви да прочетете отговорите по-долу.

1

Къде е най-близкият магазин?

Съветваме ви да използвате нашата търсачка на магазини. Там ще откриете карта на всички магазини PEPCO в цялата страна.

2

Имате ли онлайн магазин?

Не извършваме онлайн продажби и поръчки по имейл. Всички продукти са налични единствено в магазините ни в страната.

3

Защо няма магазин PEPCO в моя град?

През цялото време работим върху развиването на нашата верига от физически магазини. Искаме да бъдем възможно най-близо до нашите клиенти. Надяваме се, че скоро ще отпразнуваме отварянето на нов магазин PEPCO на вашето местоположение. Със сигурност ще ви информираме за това предварително на профила ни във Facebook и на нашия уебсайт.

ВИЖТЕ СЪЩО


ИНФОРМАЦИЯ ЗА КЛИЕНТИ

Намерете магазин

Въведете пощенски код или град


Вашият магазин