ПОВЕЧЕ ЗА ПО-МАЛКО... ВСЕКИ ДЕН!

Нашата страница ползва „Бисквитки“ (Cookies), които ни помагат да предоставяме услугите си. Повече за използваните бисквитки и начините за деактивирането им може да научите от нашата Политика за защита на данните.

Въпроси и отговори


Имате въпрос и не сте открили отговора на нашия уебсайт? Съветваме ви да прочетете списъка по-долу.

 

1

Къде да намерите най-близкия до вас магазин PEPCO?

Моля, използвайте нашата търсачка на магазини PEPCO. Там ще откриете карта с локациите на всички наши магазини в страната.

2

Къде да намерите телефонния номер на даден магазин PEPCO?

Нашите магазини нямат телефони за клиенти. Ако имате въпроси, моля, отидете в дадения магазин или се свържете с нашия отдел за помощ Help Desk на: info.bg@pepco.eu.

3

Какво е работното време на магазините PEPCO?

Моля, използвайте нашата търсачка на магазини PEPCO. Там ще откриете карта с локациите на всички наши магазини в страната с пълните им адреси и работно време.

4

Има ли PEPCO онлайн магазин?

PEPCO извършва продажби само във физически магазини. От самото начало се концентрираме върху създаването на традиционни магазини с перфектно местоположение и декорация. Нашата търговска верига е достатъчно голяма за осигуряване на директен достъп до широката гама от продукти на възможно най-голяма група от клиенти. Ние искаме да останем близо до своите клиенти, които могат да ни открият в търговските центрове и моловете, където наред с хранителните магазини и заведения за хранене ние предоставяме всеобхватна оферта.

5

Мога ли да си купя карта за подарък на PEPCO?

Съжаляваме, но в момента не предлагаме карти за подарък. 

6

Защо няма магазин PEPCO в моя град?

Постоянно работим върху развиването на нашата търговска верига. Искаме да бъдем възможно най-близо до нашите клиенти. Надяваме се, че в близко бъдеще ще отпразнуваме откриването на нов магазин PEPCO във вашия град. Със сигурност ще ви информираме за това на нашия профил във Facebook и на нашия уебсайт в раздел „Предстоящи откривания на магазини“.

7

Къде да намеря информация за магазините PEPCO в чужбина?

Най-горе в менюто има падащ списък с всички страни, в които имаме магазини. Както английската, така и полската версия на уебсайта предлагат търсачка на магазини PEPCO. Използвайте я, за да проверите всички локации на магазини за всяка страна, в която развиваме дейност.

 

1

Мога ли да върна или заменя продукт?

PEPCO ви предоставя срок от 30 дни за връщане на продукт, който сте купили. Носете касов бон и непокътнат продукт (с етикет и без следи от употреба), за да ви върнем парите. Сумата се връща по същия начин, по който е платена (връщане в брой, възстановяване по кредитна карта). Повече информация можете да откриете ТУК.

2

Мога ли да върна продукт в различен магазин от този, от който съм го купил/а?

Всеки клиент има право в рамките на 30 дни да върне или замени стоки във всеки магазин на PEPCO на територията на Република България.

3

Мога ли да върна (заменя) продукт без касов бон?

За съжаление не. Касовият бон е задължителен за дерегистрирането му като продаден продукт и връщането му на склад.

4

Мога ли да върна или заменя продукт без етикет?

За съжаление не.

5

Кои продукти не могат да се връщат?

Някои продукти за лична употреба не могат да се връщат. Пълният списък е наличен ТУК.

6

Какъв е гаранционният период за продукти на PEPCO?

Гаранционният период за продукти, закупени в магазини PEPCO, е 2 години. В случай че откриете някакви дефекти в качеството по време на гаранционния период, ви препоръчваме да подадете оплакване в някой магазините ни на територията на Република България. Повече информация можете да откриете ТУК.

7

Как мога да се оплача за продукт, закупен в PEPCO?

Приемаме оплаквания във всеки магазин PEPCO. Просто донесете дефектния продукт, представете доказателство за покупката (касов бон, баланс по карта) или свидетел, който ще потвърди покупката, и попълнете формуляр за оплакване. Ние ще разгледаме вашето оплакване в рамките на законния срок от 14 дни (30 дни за презареждане и paysafecards). Повече информация можете да откриете ТУК.

8

Оплакването ми беше отхвърлено. Какво мога да направя?

Ако оплакването ви е отхвърлено и не сте съгласни с нашето решение, имате право да обжалвате решението по оплакването ви в някой магазин PEPCO. Този процес се извършва по същия начин, както за обикновено оплакване – трябва да попълните друг формуляр за оплакване.

9

Колко време е необходимо върнатата сума да бъде кредитирана по банковата сметка?

Когато оплакването е уважено или продуктът е върнат, сумата по платежната карта трябва да бъде кредитирана по сметката в рамките на 14 дни от уважаване на оплакването или връщане на продукта.

10

Каква е разликата между оплакване и връщане?

Връщането може да бъде извършено в срок от 30 дни от закупуването на непокътнат продукт, с оригинален етикет и касов бон като доказателство за покупката. От друга страна, клиентът има право да подаде оплакване относно някакъв отворен (използван) продукт в срок от 2 години от неговото закупуване, ако са установени някакви дефекти в качеството. Оплаквания могат да бъдат подавани въз основа на касов бон, банково извлечение или потвърждение за покупката от свидетел. Както връщанията, така и оплакванията могат да бъдат извършвани във всеки магазин PEPCO на територията на Република България.

11

Как мога да подам оплакване или да направя похвала?

Оплакванията и похвалите могат да бъдат направени чрез форма за контакт, която е достъпна на нашия уебсайт, като изпратите съобщение на адрес: info.bg@pepco.eu или директно в някой магазин, като попълните формуляр Клиентско проучване, което се предоставя на клиента на касата при поискване.

 

1

Как мога да проверя наличността на продукт в даден магазин?

Предвид голямото движение на продукти в PEPCO, най-актуалната информация относно тяхната наличност можете да получите в даден магазин.

2

Мога ли да запазя продукт в магазин PEPCO?

Когато планирате да купите продукт, можете да помолите за запазването му в магазин. Не можете да запазите продукт чрез отдела за помощ Help Desk.

3

Продуктите, рекламирани в брошурите, налични ли са във всеки магазин?

Продуктите, представени в нашите брошури, са налични във всеки магазин от началото на промоцията до изчерпване на количествата.

4

Налични ли са всички продукти, рекламирани на уебсайта, във всеки магазин?

Офертите онлайн (не в брошурите) могат да бъдат различни от наличните количества в даден магазин (някои продукти могат да бъдат налични само на избрани локации). Моля, имайте предвид, че снимките на уебсайта са примерни и могат леко да се различават от актуалните продукти. 

5

Колко често има доставки в нашите магазини?

Доставките се изпращат в нашите магазини три или четири пъти на седмица. Дните за доставка могат да са различни в отделните магазини.

 

1

Мога ли да получа ДДС фактура в PEPCO?

Можете да получите ДДС фактура за продукти, закупени във всеки магазин PEPCO. Фактурите се издават съгласно приложимите закони в срок от 7 дни от датата на покупката единствено въз основа на касов бон.

2

Мога ли да получа дубликат на ДДС фактура?

Да, можете да отидете в магазин, откъдето сте купили продукт или да се свържете с нашия отдел за помощ Help Desk: info.bg@pepco.eu.

3

Мога ли да донеса изтощени батерии в магазина?

Да, в магазина има контейнер за изхвърляне на батерии.

Сътрудничество


 

1

Къде мога да изпратя оферти или запитвания за имоти под наем?

Моля, свържете се с нас, като изпратите е-мейл на rgenev@pepco.eu.

Моля, посочете „Сътрудничество за отдаване на имоти под наем“ в заглавието.

2

Къде мога да изпратя оферта за сътрудничество?

Моля, свържете се с нас, като изпратите е-мейл на info.bg@pepco.eu . Вашето съобщение ще бъде изпратено до подходящия отдел.

3

Как мога да кандидатствам за работа в магазин PEPCO?

Можете да намерите всички настоящи предложения за работа на нашия уебсайт в раздел Кариера. Кандидатурите могат да се подават чрез нашия уебсайт или директно в магазина, в който искате да работите.

4

Къде мога да открия повече информация за работата в PEPCO?

Моля, посетете раздела Кариера. Там ще откриете цялата основна информация относно работата в различни области и отдели на нашата компания. 

 

ВИЖТЕ СЪЩО


ИНФОРМАЦИЯ ЗА КЛИЕНТИ

Намерете магазин

Въведете пощенски код или град


Вашият магазин