ПОВЕЧЕ ЗА ПО-МАЛКО... ВСЕКИ ДЕН!

Нашата страница ползва „Бисквитки“ (Cookies), които ни помагат да предоставяме услугите си. Повече за използваните бисквитки и начините за деактивирането им може да научите от нашата Политика за защита на данните.

Информация за компанията


Ние сме европейска верига от магазини за дискаунт магазини, предлагащи облекла за цялото семейство и домакински продукти.
Ние растем динамично в Полша в продължение на повече от 12 години. Превърнахме се в най-популярния търговец на детски дрехи и водещ доставчик на декоративни продукти.
Дължим успеха си на нашите служители и тяхната ангажираност.

НАШАТА МИСИЯ


Да осигурим на нашите клиенти най-лесен достъп до продуктите, които желаят и от които се нуждаят всекидневно - да обличат семействата си, да декорират и организират дома си на много ниски цени.

НАШАТА ВИЗИЯ


Да станем най-голямата, най-добрата, най-евтината и най-известната дискаунт марка за дрехи и домакински продукти в Европа.

Нашата стратегия


Нашата цел е да изградим бизнеса си по устойчив начин, като се фокусираме върху трите основни области на развитие -  нашите служители, процеси и продукти.

PEPCO в цифри


Повече от 12 милиона клиента на месец

Повече от 15 години непрекъснат растеж

Повече от 1700 магазина в Европа

Повече от 1 400 магазина в Европа 

Повече от 500 служители в нашето главно управление в Познан

Повече от 2 500 палети със стоки, доставяни ежедневно до 11 различни държави.

Нашата социална отговорност


Ние в PEPCO разбираме, че нашият динамичен растеж води до въздействие върху нашия свят – както в екологичен, така и в социален аспект. Ние приемаме тази отговорност сериозно и затова полагаме всички възможни усилия да надхвърлим основната, свързана с продажбите, роля  на търговеца на дребно.

Ангажирали сме се да подобрим качеството на живот на нашите служители, нашите клиенти и нашите местни общности. Знаем, че стремежът към съвършенство никога не може да бъде удовлетворен, но сме решени да действаме с грижа за благосъстоянието на сегашното и бъдещите поколения.

Ние се стремим да работим отговорно и очакваме същото от всички сътрудници на PEPCO. Фирмата производител на по-голямата част от артикулите, които нашата верига предлага, работи със строги правила. Те се основават на принципа за нулева толерантност по въпросите, от които знаем, че нашите клиентите се интересуват: небезопасни условия на работа, принудителен и детски труд, корупционни дейности, забавени възнаграждения или възнаграждения под минималните, както и забранено използване на подизпълнители.

Ние постъпваме отговорно и очакваме същото от всички сътрудници и бизнес партньори на PEPCO.

Вярваме, че важните промени започват с привидно малки действия, които в голям мащаб водят до впечатляващи резултати.  В PEPCO вземаме оперативни решения, които отчитат въздействието върху околната среда във връзка с употребата на природните ресурси и положителния ефект от рециклирането и енергийната ефективност. 

 

Всички нови магазини на PEPCO са оборудвани с LED осветление. В старите магазини, по-старото, по-неефективно осветление непрекъснато се подменя с по-новите, по-екологични технологии..

Предлагаме възможност за събиране на употребявани батерии във всичките си магазини. Близо до касите сме поставили контейнери, в които клиентите могат да ги слагат.

Събираме разделно отпадъците в цялата верига.

Всички торбички за пазаруване, които се продават в PEPCO, са от рециклирани пластмасови отпадъци. По този начин допринасяме за намаляването на въглеродните емисии с цели 40% в сравнение с традиционните пластмасови торбички за пазаруване. .

Всички коли от нашия автопарк съответстват на най-строгия европейски стандарт за емисиите, Евро 6, в сила от 2014 г.

В PEPCO нашите социални приоритети са насочени към децата и подобряване качеството на свободното им време, развитието и образованието им и осигуряване на равни възможности в живота им.

ътрудничим си с обществени благотворителни организации, разработваме наши собствени,вътрешни програми за подпомагане и участваме като доброволци.  Във всички страни, в които провеждаме дейност, създаваме различни инициативи, насочени към децата.  Финансираме всички проекти в полза на обществото изцяло от приходите от продажбата на торбички в нашите магазини.

ИСТОРИЯ


2019

България се присъединява към семейството на PEPCO

2018

Латвийски и естонски клиенти вече пазаруват в магазините PEPCO.

2017

Хърватски, словенски и литовски клиенти вече пазаруват в магазините PEPCO.

2016

Удвоен е  броят на магазините за по-малко от две години и е открит 1000-ния магазин PEPCO.

2015

PEPCO отваря магазини в Румъния и Унгария.

2014

Честваме откриването на 500-ния PEPCO магазин.

2013

Клиенти извън Полша вече могат да закупят стоки от PEPCO: откриване на  магазини в Чешката република и Словакия. 

2007

Отваряме 100-ния PEPCO магазин.

2004

Първите 14 PEPCO магазини са установени, разположени в големи градове като Познан, Бидгошч и Гданск.

1999

Началото на полагане на основите на веригата магазини.

Нашите служители


Европейската верига PEPCO има повече от 16 000 служители, сред които повече от 500 в главното управление в Познан и 500 служители в дистрибуторския център.  При нас все още работят служители, които  през 1999 г. първоначално полагат основите на компанията. Въпреки големия мащаб на операциите, ние успяваме да поддържаме открита, семейна атмосфера в компанията.