Ние предвиждаме нуждите на нашите Клиенти
Поради тази причина нашата процедура за подаване на жалби е лесна и бърза. Когато купувате стоки в магазините на PEPKO, винаги имате 2 години, за да подадете жалба, ако в рамките на този период забележите някакви дефекти, свързани с качеството на закупения продукт.
Процедура за подаване на жалби в PEPKO
Просто отидете в някой от магазините на ПЕПКО и попълнете формуляра за жалба, който е на разположение на касата. Не забравяйте да вземете със себе си дефектния продукт, заедно с доказателство за покупка: касова бележка, банково извлечение или свидетел, потвърждаващ покупката на стоката в нашия магазин.
Жалбата ще бъде разгледана в рамките на законоустановения срок от 30 дни; ще ви информираме по телефон, обикновена поща или електронна поща, по ваша преценка.
01
Елате с продукта и доказателство за покупката
02
Попълнете формуляра за рекламации
03
Изчакайте решението по рекламацията
04
Получете възстановяване на сумата за заявените стоки
често задавани въпроси
Всички наши магазини предлагат Гаранция за връщане на парите: в срок до 30 дни клиентите могат да върнат продукт, непокътнат и в състояние „като нов“, заедно с доказателство за покупката – касова бележка и непокътнат етикет с цената. Повече информация за Гаранцията за връщане на парите можете да намерите тук.
Да, можете да върнете стоките във всеки магазин ПЕПКО. Можете да прочетете повече тук.
За съжаление не можете да направите това. Необходима е касова бележка, за да отпишем продукта като продаден продукт и да го върнем отново на склад.
За съжаление не можете да направите това. Необходимо е да върнете артикула в магазина непокътнат с опаковката му и с етикет в състояние „като нов“, в което състояние същият може да се продава.
Някои стоки за лична употреба не могат да бъдат върнати. Пълният списък е на разположение ТУК.
Гаранционният срок за продукти, закупени в магазините ПЕПКО е 2 години. В случай, че откриете някакви дефекти в качеството по време на гаранционния срок, препоръчваме Ви да подадете рекламация до някой от магазините. Повече информация можете да намерите ТУК.
Приемаме рекламации във всеки магазин ПЕПКО. Просто донесете дефектния продукт, представете доказателство за покупката (касова бележка) и попълнете формуляр за рекламации. Ще разгледаме рекламацията Ви в законоустановения 30-дневен срок. Повече информация можете да намерите ТУК.
Ако рекламацията Ви е отхвърлена и не приемате решението, имате право да обжалвате в магазин ПЕПКО. Процедурата следва същите правила като обикновената процедура за рекламации.
Връщането може да бъде направено в срок до 30 дни след закупуването на продукт с пълна стойност, с оригинален етикет и касова бележка като доказателство за покупката. От друга страна, клиентът има право да направи рекламация във връзка с всеки продукт с непълна стойност (употребяван) в срок до 2 години от покупката му, ако бъдат открити някакви дефекти в качеството. Рекламациите могат да се подават въз основа на касова бележка, банково извлечение или потвърждение за покупката от свидетел. Връщането и рекламациите могат да бъдат извършени във всеки магазин ПЕПКО.
Рекламациите и похвалите могат да се подават през контактната форма, налична на нашия уебсайт, като изпратите съобщение на адрес: info.bg@pepco.eu или директно в някой магазин, като попълните формуляр Анкета за клиенти, предоставен на клиента при плащане на каса или при поискване.
Защо си струва да купувате в Pepco?