Якета с 30% отстъпка / промоцията важи от 16.04 до 30.04 / Детайли за промоцията тук

Градински аксесоари -50% на втори продукт / промоцията важи от 23.04 до 30.04 / Детайли за промоцията тук

Любими

Моят магазин

0

Ние предвиждаме нуждите на нашите Клиенти

Поради тази причина нашата процедура за подаване на жалби е лесна и бърза. Когато купувате стоки в магазините на PEPKO, винаги имате 2 години, за да подадете жалба, ако в рамките на този период забележите някакви дефекти, свързани с качеството на закупения продукт.

Процедура за подаване на жалби в PEPKO

Просто отидете в някой от магазините на ПЕПКО и попълнете формуляра за жалба, който е на разположение на касата. Не забравяйте да вземете със себе си дефектния продукт, заедно с доказателство за покупка: касова бележка, банково извлечение или свидетел, потвърждаващ покупката на стоката в нашия магазин.
Жалбата ще бъде разгледана в рамките на законоустановения срок от 30 дни; ще ви информираме по телефон, обикновена поща или електронна поща, по ваша преценка.

Как да направите рекламация на продукт?

01

Елате с продукта и доказателство за покупката

Разполагате с цели 2 години от датата на покупката, за да направите рекламация във всеки магазин. Вземете въпросния продукт със себе си, заедно с доказателство за покупката - касова бележка, извлечение от банкова сметка или доведете свидетел, който ще потвърди покупката.

02

Попълнете формуляра за рекламации

Попитайте касиера в магазина за формуляра или го изтеглете от нашия уебсайт. Дайте на отдела по обслужването попълнения формуляр заедно с повредения продукт.

03

Изчакайте решението по рекламацията

В срок до 30 работни дни * от датата на подаване на рекламацията, ние ще Ви информираме за нейното положително или отрицателно решение.

04

Получете възстановяване на сумата за заявените стоки

В случай на положително решение, посетете магазина, където сте подали рекламацията, за да получите средствата.

често задавани въпроси

Всички наши магазини предлагат Гаранция за връщане на парите: в срок до 30 дни клиентите могат да върнат продукт, непокътнат и в състояние „като нов“, заедно с доказателство за покупката – касова бележка и непокътнат етикет с цената. Повече информация за Гаранцията за връщане на парите можете да намерите тук.

Да, можете да върнете стоките във всеки магазин ПЕПКО. Можете да прочетете повече тук.

За съжаление не можете да направите това. Необходима е касова бележка, за да отпишем продукта като продаден продукт и да го върнем отново на склад.

За съжаление не можете да направите това. Необходимо е да върнете артикула в магазина непокътнат с опаковката му и с етикет в състояние „като нов“, в което състояние същият може да се продава.

Някои стоки за лична употреба не могат да бъдат върнати. Пълният списък е на разположение ТУК.

Гаранционният срок за продукти, закупени в магазините ПЕПКО е 2 години. В случай, че откриете някакви дефекти в качеството по време на гаранционния срок, препоръчваме Ви да подадете рекламация до някой от магазините. Повече информация можете да намерите ТУК.

Приемаме рекламации във всеки магазин ПЕПКО. Просто донесете дефектния продукт, представете доказателство за покупката (касова бележка) и попълнете формуляр за рекламации. Ще разгледаме рекламацията Ви в законоустановения 30-дневен срок. Повече информация можете да намерите ТУК.

Ако рекламацията Ви е отхвърлена и не приемате решението, имате право да обжалвате в магазин ПЕПКО. Процедурата следва същите правила като обикновената процедура за рекламации.

Връщането може да бъде направено в срок до 30 дни след закупуването на продукт с пълна стойност, с оригинален етикет и касова бележка като доказателство за покупката. От друга страна, клиентът има право да направи рекламация във връзка с всеки продукт с непълна стойност (употребяван) в срок до 2 години от покупката му, ако бъдат открити някакви дефекти в качеството. Рекламациите могат да се подават въз основа на касова бележка, банково извлечение или потвърждение за покупката от свидетел. Връщането и рекламациите могат да бъдат извършени във всеки магазин ПЕПКО.

Рекламациите и похвалите могат да се подават през контактната форма, налична на нашия уебсайт, като изпратите съобщение на адрес: info.bg@pepco.eu или директно в някой магазин, като попълните формуляр Анкета за клиенти, предоставен на клиента при плащане на каса или при поискване.

Защо си струва да купувате в Pepco?

Винаги близо до вас 

Повече от 60 магазина в цялата страна. Винаги сме близо до Вас.

Винаги ниски цени

В Pepco ще намерите всичко необходимо на ниски цени

Богат избор

В Pepco ще намерите широк асортимент от продукти за себе си, за Вашето семейство и за Вашия дом

Купувайте с увереност

Имате право на 30 дни за връщане на стоките във всеки магазин в страната